joi, 27 aprilie 2017

Cel mai sigur și util portofel Bitcoin

Voi fi cât se poate de scurt și de concis în legătură cu subiectul portofelului Bitcoin.
Am încercat prima oară să descarc ”Bitcoin Core”, care mi se pare o super-mega-ultra inutilitate și chiar prostie.
Ocupă peste 95 Gb pe hardul calculatorului și trebuie să stai zile în șir să se sincronizeze cu rețeaua.
Am renunțat căci deja nu mai aveam spațiu pe HDD și am apelat la BITCOIN WALLET.
Este exact ca un cont bancar pe care-l accesezi online de acasă.
Tot ce trebuie să faci e să te înregistrezi în partea din stânga-sus prin ”Create Account”.
E simplu, introduci adresa de e-mail, parola cu confirmarea ei și verificarea că ”nu ești robot”.
Conexiunea este bineînțeles securizată!
În cont ai o sumedenie de facilități - inclusiv trimiterea de Bitcoin către alte conturi, cumpărarea de Bitcoin direct din cont de la alți utilizatori și așa mai departe.

E mult, mult mai util decât descărcarea unui portofel software, care după cum spuneam, mănâncă foarte mult spațiu pe hard, face calculatorul să se ”miște” greu și se sincronizează foarte greu (uneori deloc) cu rețeaua.
Așadar, eu vă recomand BITCOIN WALLET și vă aștept mai jos cu eventuale comentarii.
Mult succes la adunat Bitcoin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc