marți, 22 martie 2016

Avantajele spălării pe dinți cu periuța electrică

Zice un sondaj de opinie că România este printre ultimele țări din Europa în ceea ce privește consumul de pastă de dinți. Și nu numai...
Ei bine, am aflat de ce!
Pentru că mai toți românii folosesc periuța de dinți electrică...:) Mai ales în mediul rural...
M-am dat și eu țăran și mi-am cumpărat o periuță electrică.
Nu am fost influențat de reclamele de la TV, ci pentru că sufăr de parodontoză. Așa-i zice mai scurt.
Am dat fuga la Carrefour și mi-am luat o periuță marca ”Dr. Mayer”, model GTS2000, profesională.
Nu-i fac reclamă, căci nu am nimic de câștigat din asta, ci scriu o recomandare simplă.
Am ales acest model întrucât are și funcție sonică.
Și funcționează cu baterii AA (poți folosi acumulatori, firește) și are trei moduri de lucru (”High”, ”Soft” și ”Massage”), timer de 2 minute, cu intervale predefinite de 30 de secunde, ca să știi când să schimbi partea pe care o cureți, astfel încât să nu amețească dințișorii la cele 31.000 ”strokes” pe minut...:)
Costă și sub 60 de lei cu tot cu TVA și are și două capete rezervă în cutia originală. Iar un set de alte trei capete costă mai puțin de 35 de lei...
Deci cu un cost total de sub 100 de lei, ai o periuță electrică extraordinar de bună, cu tot cu cinci capete.
Să vă zic ce avantaje am notat eu personal:
- protejarea gingiilor - nu atacă gingia atât de puternic pe cât o faci cu o periuță obișnuită, în spălarea manuală. Asta e foarte bine pentru cei care suferă de parodontoză;
- curățare foarte bună și îndepărtare a tartrului mult mai eficientă decât la o spălare manuală;
- consum mai mic de pastă - a propos de ceea ce spuneam la începutul articolului și cel mai important:
- ARE CINE SĂ TE GÂDILE! Periuța chiar te gâdilă în zonele sensibile și asta e haios dis de dimineață. Te trezești așadar cu zâmbetul pe buze!
Concluzionând acum la modul serios, vă recomand sincer să treceți la periuța electrică.
Merită orice efort - chiar dacă veți alege alt model, poate chiar mai scump.
Beneficiile sunt mai mari, vă garantez asta.
Mai ales că - nu uitați - are cine să vă gâdile dimineața!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc