joi, 2 februarie 2017

A ieșit cineva în stradă în județul Teleorman?

Aseară s-a făcut că eram un pic cam ocupat - am ieșit și eu ca tot românul cu capul pe umeri în stradă - să manifest împotriva totalitarismului la care ne supune musiu Dragnea.
Asta - rușine să le fie celor care le-au permis - în urma numărului masiv de voturi pe care PSD-ul l-a primit în decembrie 2016, la alegerile parlamentare.
Umblând eu așa pe străzi alături de studenți, intelectuali, muncitori, avocați și pensionari, am ajuns cam târziu acasă.

Nu am apucat să urmăresc manipulările de la televiziunile aservite dictatorului și ca atare, vă întreb pe voi:
A ieșit cineva în stradă în județul Teleorman?
Sau prin sudul țării, pe undeva?
Știu doar ceva de la madam Olguța (alta cu dosar) din județ, că au ieșit la Craiova și pe undeva pe la Drobeta Turnu Severin, dar în rest nu știu de sudul țării dacă s-a manifestat împotriva dictaturii lui Dragnea.

Oare de ce?
Dacă știți, vă rog comentați mai jos, dar vă rog folosiți cuvinte din dicționarul limbii române...:)
Mulțumesc frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc