miercuri, 22 martie 2017

Postul de televiziune Comedy Central rulează filme ”random”

Obișnuiam într-o vreme să urmăresc seara serialele difuzate postul de televiziune Comedy Central.
Îmi plăceau mai cu seamă ”Teoria Big Bang” și ”Doi bărbați și jumătate”.
De luni bune însă nu mai urmăresc postul, ci doar verific la orele 20.00 și 21.00 care sunt episoadele difuzate.
Căci se repetă în mod aleatoriu, nici măcar în ordinea firească a seriilor.
De exemplu, aseară (21 martie), un episod din ”Familia Heck” a fost difuzat a nu știu câta oară, pentru ca apoi să înceapă seria 1 din ”Teoria Big Bang”...!
La ”Doi bărbați și jumătate” nici nu m-am mai obosit să verific ce serie e difuzată: una din cele cu Charlie Sheen sau una din cele cu Ashton Kutcher în rolul principal.
Căci și p-astea le-au amestecat de zici că au ”random” în Playlist...
Mi se pare pur și simplu bătaie de joc la adresa telespectatorilor, care deja comentează intens subiectul pe paginile de socializare.
Jignitor!
După cum v-am mai spus, nici măcar nu mai urmăresc acest post de televiziune.
Mă gândeam să le fac o reclamație la CNA, dar nu merită oboseala.
L-am șters din lista de canale și am rezolvat problema.
Culmea e că aveau de difuzat spoturi publicitare!!!
Cine o fi avut proasta inspirație!?
Păcat de serialele alea faine, păcat de banii cheltuiți de abonați...

Poate totuși cineva se simte și schimbă optica acestui post tv...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc