miercuri, 4 aprilie 2018

Vinul de Recaș se vinde la PET...

Am lângă mine o cramă.
Vin de toate soiurile, alb, roșu, sec, demisec, dulce.
Nu e el prea grozav, dar merge.

Vorba aia, primul pahar e mai greu de dat pe gât...
Mă întâlnesc cu un vecin și dezbatem problema:
”Du-te la piață și ia d-ăla de Recaș, e mai fain!”
Zis și făcut.

Iau un PET cu mine și dau fuga la obor.
Scot PET-ul din pungă și-l dau pe geam vânzătoarei.
”Nț” zice doamna.

”Aici se vinde doar cu PET-ul nostru, cu totul.”
”Bine”, zic, hai să cumpăr așa.

”0,70 lei mai dați peste prețul vinului...”
”Păi de ce!?”
”Păi plătiți și PET-ul...!”
Afică cei de la Recaș îl trag în sticla de plastic pe care mă obligă s-o cumpăr?
Halal.

Dacă tot dai cu PET, dă-l inclus în preț!
Sau Cramele Recaș nu au bani de-un PET pe care să-l ofere gratuit clienților???
Am făcut cale-ntoarsă și am cumpărat de la crama de lângă mine.

Nici nu mai car atât, că e mai aproape.
Și uite așa au pierdut un client.
Pentru simplul fapt că nu dau cu PET cu tot...
Economie de piață românească, ce să mai zic.

Dacă-ți place ce-am scris, dă-mi și mie un click pe o reclamă din coloana de pe partea dreaptă te rog, să scot și eu de-un ban, pentru un PET...
Poate strâng să cumpăr cu PET cu tot, de la Cramele Recaș...
Mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc