marți, 16 octombrie 2018

Nu am bani de reclamă, dar am bani de iPhone...

Mă confrunt din ce în ce mai des cu această problemă:
Îmi sunt solicitate aproape zilnic oferte pentru campanii publicitare la radio.

Firmele vor reclamă la radio.
Mi se pare și firesc, căci e cea mai uzuală și mai eficientă, după părerea mea.
Fac calcule de preț, trimit ofertele pe mail.
Primesc - dacă primesc... - răspuns că e prea scump.
În general, pentru o campanie publicitară de o lună de zile, ai avea nevoie de 2.000-3.000 de lei.
Se poate și mai mult, și mai puțin.
Dar mereu primesc acest răspuns.
Culmea e că la finele mesajului de răspuns scrie: ”Trimis de pe iPhone-ul meu”.
Deci nu ai bani de reclamă, prin care să te cunoască măcar tot județul, dar ai bani pentru un iPhone...

Cu care te afișezi la terasă, în restaurant sau pe stradă.
Adicătălea să te vadă lumea că ai iPhone, că nu ești fitecine.
Mi se pare o alegere mai mult decât nepotrivită, ca să nu spun proastă.
Mai bine te dai grande, decât să-ți meargă firma mai bine și să poți cumpăra apoi mai multe iPhone-uri, nu unul...
Cam ăsta-i nivelul pe la noi.
Și ne plângem că nu merg afacerile, că sunt taxe mari.
Dar ai avut bani de iPhone...
Ce mai contează firma ta...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc