vineri, 14 februarie 2020

Cine sunt de fapt Vulpița și Viorel?

Audiențe fulminante și exclusivitate pe subiect.
Invitați de marcă în studio la Antena 1, în cadrul emisiunii ”Acces direct”.
Vulpița și Viorel.
Cu tot soiul de întrebări, că ce-a făcut ea, că dacă ea are amant, că dacă Viorel a bătut-o, că dacă Viorel a-nșelat-o, că alea, alea.
Am rămas perplex când am văzut ce subiect este tratat la acest post de televiziune.

N-am zăbovit decât două minute, după care m-am cuplat la HBOGO, căci altceva nu aveam de văzut.
Dar pun o întrebare și vă rog să mă luminați:
Cine sunt de fapt Vulpița și Viorel?
Vă rog să-mi scrieți mai jos, la rubrica de Comentarii, dar să folosiți cuvinte din dicționarul limbii române.

Mulțumesc frumos, rămân dator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc