miercuri, 25 martie 2020

Fotoliile Komoder se țin scai de mine...

Liber fiind zilele astea cu ocazia pandemiei ”Virusache”, am tot bântuit pe Internet.
Nu știu cum, pe ce pagină de net, am văzut o reclamă la fotolii Komoder.
Bag un click, să văd despre ce e vorba.
Nu că mi-ar trebui, ci să văd doar.
M-am lămurit după câteva secunde bune și gata, hai la altceva de făcut.
Mai citesc niște publicații de pe dincolo, cu subiectul Virusache, și hop, iar fotoliile Komoder după mine.
Mai dau un click, poate s-a schimbat ceva, poate-i vreo ofertă nouă.
A doua zi, aceeași treabă: pe unde clicăiam, tot acolo și Komoder.
Iară click, poate s-au mai ieftinit sau au apărut modele noi.
A treia zi la fel.
Oare de ce conul Google AdWords mă urmărește pe unde mă duc și mă stresează cu reclama asta?
Eu nu am niciun pic de intimitate?
Și cei de la Komoder nu înțeleg că nu are rost să faci reclamă în așa fel?
Oare bugetul lor de publicitate nu se diminuează aiurea?
Lasă că-i îmbogățim noi, românii, pe cei de la Google, în loc să facem reclamă la un post de radio sau de televiziune din țara noastră.

Uite cum Komoder îi îmbogățește pe alții.
Și nu e numai cazul lor, din păcate.
Să fim solidari în vremuri grele!?
Aiurea, lasă să se îmbogățească tot cei care au.

Adică Google.
Mai iau ceva-ceva și paginile de net care afișează reclame, dar mai tot caimacul este al lui Google.
Luați aminte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc