luni, 12 octombrie 2020

Discriminarea cumpărătorilor pe bază de aplicație și card de fidelitate

 Articolul de față vine ca urmare a deselor evenimente la care am luat parte pe vremea când mergeam la cumpărături în supermarketuri.
Ajungeam la casa de marcat și în fața sau în spatele meu, vedeam persoane vârstnice care erau aveau în coșul de cumpărături anumite mărfuri luate cu preț redus de la raft, dar cu preț mare la casă.
Li se explica faptul că prețul mic, de la raft, este în baza aplicației de pe telefonul mobil sau în baza unui card de fidelitate.
Ce puteau face pensionarii, căci aceștia erau majoritari, care aveau telefon mobil cu taste, din genul celor vechi, de pe vremea când abia au apărut?
Căci ei nu au nevoie de internet pe mobil și nu-și descarcă cine știe ce aplicații.
Nu se pricep să le utilizeze și mai ales, le e frică să le utilizeze.
Nu mi se pare deloc corect să dai un produs cu un preț unuia care are telefon mobil cu aplicația ta instalată și același produs, cu alte preț, mai mare, unuia care are un telefon de pe vremea lui Pazvante Chiorul.
Căci pe acela vrea el să-l folosească...
Nu-l obliga să-și schimbe telefonul și să-și instaleze aplicația ta, ca să cumpere mai ieftin!
Nu e deloc corect!
Și nici nu-l obliga să-și facă un card de fidelitate dacă nu vrea!
Mi se pare, mie și altor zeci de mii de persoane, cred, că se face o mega discriminare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc