miercuri, 16 iunie 2021

Narcisa Birjaru merită să câștige ”Chefi la cuțite”!

Categoric, Narcisa Birjaru merită pe deplin să câștige ediția cu numărul nouă a emisiunii culinare ”Chefi la cuțite” de la Antena 1.
O spun cu toată puterea, cu toate că nu am gustat din rețetele ei, transpuse cu inspirație în fiecare ”battle”... :)
În această seară de 16 iunie 2021 se va difuza ultima dispută pentru cel mai râvnit premiu culinar oferit de o televiziune din România în acest an.
Și eu o dau pe ea câștigătoare.
Pentru simplitatea ei, pentru onestitatea ei, pentru hărnicia ei și mai ales, pentru bunul ei simț.
A dat dovadă de un spirit de echipă deosebit pe tot parcursul emisiunii.
Repet, dacă ar fi să pariez, eu unul aș pune toți banii pe ea.
Rămâne să vedem dacă am dreptate deseară, de la ora 20.30, la Antena 1.
Eu unul îi țin pumnii!
Mult succes, Narcisa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc