sâmbătă, 9 iulie 2016

MOBROG sondaje de opinie plătește garantat!

Dacă mai țineți minte, prin lunile aprilie sau mai ale anului 2016, apăruseră pe piața din România două pagini de Internet axate pe sondaje de opinie.
Unul pretindea că achită o groază pentru un sondaj, altul a fost (și este) MOBROG.
Primul a ”decedat”, după cum era firesc...
Cel de-al doilea - MOBROG - își vede încet dar sigur de treabă.

Am reușit să fac destul de repede minimul de plată: 5 euro.
I-am cerut și i-am primit în maxim 15 minute. Vă jur.
Procedura e simplă:
- Primești invitație de înscriere pe mail, de la un membru vechi al MOBROG;
- Confirmi înscrierea - pașii sunt ușor de urmat - toate instrucțiunile sunt în limba română;
- Aștepți cuminte să fii notoficat pe mail de noile sondaje care apar;
- Răspunzi la sondajele de opinie furnizate.
Suma pe care am primit-o pentru un sondaj de opinie completat a variat de-a lungul timpului între 0,70 euro și 1,30 euro, în funcție de complexitate și durata sondajului.
Sunt bani buni față de ceea ce achită alte site-uri, gen CLIXSENSE.
Repet, plata se face în mod garantat și foarte rapid, în câteva minute, prin PayPal.
Numele plătitorului este Dr. Grieger & Cie Marketing Research și e pe bune.

Dacă doriți să primiți invitație de înscriere și participare la MOBROG, vă rog trimiteți-mi e-mail cu adresa voastră la doctorulfm@gmail.com sau scrieți mai jos, la rubrica de Comentarii.
Baftă și spor la bani!

11 comentarii:

  1. buna. sunt noua inscrisa. explicati-mi va rog mai bine. pt ce atatea intrebari personale? si imi trimit ei sondaje sau trebuie sa caut eu anumite site-uri de genul? si cand accesesez vreun site de genul imi cere foarte multe intrebari personale? nu inteleg dc atatea intrebari,e cam dubios...sau ? as vrea sa ma tin de treaba serios... incet incet se aduna..., dar va rog sa imi explicati mai bn ce si cum... Adica nu ar putea sa imi creeze oarecum probleme sau cv de genul... adresa,nume... in toate site-urile... va multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. iscrieti-ma si pe mine in sistem cu adresa:110291alina@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. inscrieti-ma si pe mine va rog codruta.oltean@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua,
    Am trimis invitație pentru MOBROG.
    Între timp vă invit să accesați și CLIXSENSE - cel mai vechi și corect site specializat în sondaje de opinie.
    Sunt sondaje cinstite, în limba română, comandate de firme mari.
    Se primesc între 0,15 și 1,80 USD, în funcție de comandă.
    Plata se face prin mai multe metode, inclusiv prin Payza:
    https://www.clixsense.com/?3883453

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua, v-as fi recunoscatoare pentru o invitatie.
      balog.emese@gmail.com
      Multumesc!

      Ștergere
  5. si eu vreau sa ma inscrieti lenulenuta27@yahoo.com...Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua, as vrea si eu invitati va ro, pe madalina_mezdrea@yahoo.com. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua,as vrea si eu invitati va rog,pe adresa radescu_ionela@yahoo.com.
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Radescu_ionela@yahoo.com am vrut sa te invit dar îmi zice ca este invalida adresa de mail

    RăspundețiȘtergere

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc