marți, 12 iulie 2016

Vacanță la prețul de 1 euro

M-am înscris de ceva vreme la un Newsletter al unei agenții de turism din România.
Mă bombardează în mod constant cu tot soiul de oferte care mai de care mai ciudate și mai nou intră în categoria ”spam”.
Din obișnuință, mai verific și ”spam”-urile și văd mereu că e-mail-urile lor stau cuminți acolo și așteaptă să fie șterse.
În ultimele două săptămâni am primit însă mai multe oferte pentru vacanțe la prețul de... 1 euro.
Mi se pare cel puțin ciudat și tocmai de aceea, vreau să vă întreb și pe voi dacă ați primit astfel de oferte.
Dacă da, le-ați dat cumva curs?
Adică v-ați înscris la vreo astfel de excursie sau sejur?
Și dacă v-ați înscris, care a fost costul real?
Cât ați plătit de fapt?
Căci mie mi se pare tare ciudat să-mi fac vacanța de vară undeva pe litoral (românesc sau străin) achitând doar un euro...
Vă aștept, mulțumesc pentru comentarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc