duminică, 17 decembrie 2017

Bitcoin a depășit pragul de 19.500 dolari americani

Mulți sceptici pe lumea asta și mai ales, mulți cârcotași.
Toți au spus că e o ”bulă speculativă” acest Bitcoin.
Să presupunem că e așa.
Dar cum e când ai cumpărat cu câțiva dolari acum ani în urmă niște Bitcoin și i-ai vândut contra unei sume ce depășește acum 19.500 dolari?
Căci tranzacțiile sunt reale. Poți vinde Bitcoin fără probleme și încasa lei.
Dă o căutare pe Google și vei vedea că sunt multe firme care se ocupă legal de acest lucru.

Ei bine, astăzi, ”bănuțul virtual” a trecut de pragul de 19.500 USD pentru o unitate.
Și se spune că va mai crește, depășind 20.000 USD până la finele lui 2017 și chiar 100.000 USD la finele lui 2020.
Am sfătuit pe oricine să nu cumpere (încă) BTC, ci mai bine să-i câștige gratuit din siteuri specializate.
Cum ar fi FREEBITCOIN - cel mai sigur, funcționând din anul 2013.
Trebuie doar să-ți faci cont și să completezi din oră în oră acel cont de verificare format din șase litere.
Sau adBTC, care plătește garantat și care oferă zilnic, la mai toate orele, reclame din care poți câștiga și 70-100 de Satoshi.
Am dat doar două exemple care generează Bitcoin fără investiție.
Nu vă descurajați de sumele mici oferite, căci respectă paritatea USD/BTC.
Dacă vă inscrieți și vă țineți de treabă, în câteva luni puteți aduna sume frumoase.
Trebuie doar răbdare.
Totul e să nu investiți din portofelul propriu, căci nu știi când se sparge ”bula” de care vorbeau unii...
Mult succes!

Un comentariu:

  1. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc