joi, 21 decembrie 2017

Riscul de a apărea în emisiunea ”The Wall - Marele Zid” de la Antena 1

Sincer să fiu, nu prea-mi dau seama pe ce criteriu sunt selectați concurenții care participă la emisiunea ”The Wall - Marele Zid” de la Antena 1.
Poate sunt aleși cei mai slab pregătiți sau poate nu au unii noroc, chiar nu-mi dau seama.
Dar sunt sigur că se expun unui risc extraordinar de mare: acela de a se face de rușine în fața colegilor de muncă, a prietenilor și a rudelor.
Am văzut niște răspunsuri halucinante, cu care în mod garantat te faci de cremă maro.
De exemplu aseară, o doamnă și un domn au gândit și răspuns la o întrebare de genul ”Care e partenera cerbului?” alegând din lista de variante pe cea mai... neinspirată (ca să nu spun alftel: CAPRA!!!
Așadar, cerbul se ”ciumidește” cu... capra!
Și localitatea din Spania recunoscută pentru oțelul de înaltă calitate este... Valencia!!!
Nu cumva Toledo?
Iar într-o ediție trecută, ”Ozana cea frumos curgătoare” era descrisă de Vasile Alecsandri și nu de Ion Creangă.

Câte și mai câte au fost date de gard...
Și deci mă întreb: cum te duci tu la servici sau la prieteni și mai dai mâna cu cei cunoscuți, după ce te faci de tot râsul!?
Zău așa, mai bine ar fi ca unii să nu participe la astfel de emisiuni.

Faceți o comparație numai cu emisiunea-concurs ”Câștigă România” de pe TVR 2, găzduită de Virgil Ianțu...
E o diferență imensă...
Mai mult nu comentez, cred că am spus tot.

Un comentariu:

  1. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere

Te rog să comentezi utilizând cuvinte decente și din Dicționarul Limbii Române... Orice postare nepotrivită din punct de vedere al celor șapte ani de acasă va fi ștearsă. Mulțumesc